After all, it's always you.

Alexandra har anlänt till USA, varma Florida till sin älskade familj som bor där. Och jag kommer att hälsa på henne för att vara utan henne i ett halvår kommer att bli alltför svårt.

Nu har det börja bli höst på riktigt. Det börjar bli riktigt kallt på morgonen att det är nästan dags för vantar och mössa? Och snart kommer höstjackan på som är nyinköpt - älskar verkligen min nya höstjacka.

Fick ett efterlängtat sms av min norrlandstjej som bor åt skogen. Hon sken verkligen upp min dag med hennes varma ord. Åh vad jag längtar efter henne mitt gull! Tänkte bara skriva några meningsbyggnader som gjorde mig glad (och lugn.) ... 
"För då vet jag att du har någon att krypa nära om nätterna när du känner dig trasig. Någon som jag vet tycker och bryr sig så himla mycket om dig. Det gör mig lugn här i Norrlands skogar."



Kommentarer
Postat av: vännen, varför svara du inte när jag ringer dig :(

2009-09-25 @ 10:47:10
Postat av: <3 / Ligia

2009-09-25 @ 10:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0