Times goes on.

Dagarna går och jag tänker fortfarande oerhört mycket.Var i skolan idag och när jag träffade Madde och Sara kändes allt genast mycket bättre. Jag är så oerhört tacksam och glad att jag har massa fina vänner som bryr sig. MYCKET KÄRLEK! Igår shoppade jag tre par skor, två till min studentklänning men ska lämna tillbaka ett par. Fan va det är svårt att välja för att båda är så sjukt fina :(

Nu har jag äntligen bytt om från shorts och sandaler till ett par jeans och tygskor. Frös rätt rejält idag när det regnade och mina knän färgades till blå på grund av att det var så kallt..

Jag älskar dig mamma.

Kommentarer
Postat av: Mams

Du är så duktig, guld värd! Men det har jag alltid sagt. Kanske att jag är lite, lite partisk?!

Älskar dig ovillkorligt!!!

2009-05-28 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0