Sista dagen på jobbet!

Detta känns så oerhört bra, för att kl 13 så slutar jag på jobbet och då har jag semester!!!!
Det tråkiga är ju också att jag slutar här efter idag på detta jobb - för evigt. (vem vet, kanske kommer tillbaka?)
Jag kommer att sakna alla här på jobbet faktiskt, känns lite sorgligt. Men jag måste gå vidare i livet! ;)

För tillfället så är jag sjuk, hade feber i fredags och halva lördagen. Nu har jag en hosta som heter duga och den tar kål på mig. :( men nu så dricker jag kanel & äppelte för att göra min hals snäll igen.

Förhoppningsvis åker jag och jonas ut med båten imorgon - vi ska seeeeegla! :) sen när det gått hälften av veckan drar vi till gotland där min familj är. :D hoppas bara på att det blir fint väder o allt nu när jag har semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0