Alldeles för länge sedan.

Nu har jag faktiskt "tid" att skriva av mig lite. (har kunnat gjort det för typ några dagar sedan också men nu är jag på jobbet iallafall och det är inte så mycket att göra)

Studenten var ett minne blott. Nejdå, skoja bara. Jag är fortfarande lite förvirrad över att jag inte ska gå tillbaka till Täby Enskilda igen. Det känns tråkigt och lite ledsamt faktiskt. Men jag ska hälsa på någon gång (och det lovar jag faktiskt!).
Och jobb har jag ju ett, men ska till afm och ska träffa en personlig handläggare och hoppas på att annat jobb i höst.
Snart har jag några veckor ledigt och vet inte vad jag ska göra under dem veckorna. Har funderat på att tågluffa i Europa- min pappa har erfarenheter av det och sa att det var en av det bästa resorna han har gjort. Och det är inte så farligt dyrt!

1 och en halvtimme har gått sedan jag började jobba.
och som turen är har jag 1 och en halvtimme kvar! JIPPIE YEJ.
Till lunch blir det faktiskt inkokt lax med färskpotatis och hemmagjord dill- och creme fraichesås.

Nästa vecka har jag lite och göra, så det känns faktiskt skönt att göra något i veckorna samt då går jobbdagarna fortare
och så kan jag träna nu igen. har inte gjort det på några dagar nu. Skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0