2009 here I come :)

Nu kopierar jag denna från Lill-Elin, men jag tror nog att det är okej (a)

Namn (För & Efter): Jenny Fellenius
Smeknamn: Fluffet, snuffis, retard, gullunge etc etc. ;)
Ögon: grön-bruna?
Längd: 161 cm -exakt 
Hår: Just nu så är jag brunett och krullig, men annars så brukar färgen vara cendre
Syskon: Bröderna fluff - 15 år snart. 
Tycker du om att sjunga i duschen: JAAA! Det är det bästa som finns. nästan.
Tycker du om att sjunga på toaletten: Hm.. 
Födelsedag: 1 maj
Stjärntecken: Oxe - envis som en är jag!
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt & väldigt speciell
Vad söker du i ett förhållande? Ärlighet och trygghet.
Har du någonsin varit otrogen? Ne. kanske på dagis?
Civilstånd: Jonas <3
Har du en bil: Nope, men jag ska "ha" min mustang (a)
Mat: Är något jag inte kan leva utan :D
Favoritnummer: 3
 
Tecknat: Disney for life!
Disneyfigur: Wall-E - i'm in love with that guy <3 
Färg: All around. 
Planerar du att skaffa barn?: Ja, men inte just nu :)
Vill du gifta dig ?: Hm, vet inte om jag vill gifta mig inför gud..
Kommer du att ha barn när du gifter dig?: kanske?
Har du en Pojk/Flick-vän?: Ja :)
Är du förälskad?: Ja, jag är förälskad :)
Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: Absolut inte

Musik/TV:
 Jag lyssnar på allting kan man säga och TV blir det Grey's, Scrubs och matlagningsprogram ;)
Pojkar/Flickor: Pojkar
Rosa/Orange: Orange
Festa/Sitta hemma: Beror alldeles på var, när och hur.
Sommar/Vinter: OJ vad svårt. ;( vet inte. sommar är mys & vintern är mys. 
Dag/Natt: Nattmänniska är jag!
Hänger/Tar det lugnt: HAHA
Tråkigt/Roligt: Roligt of course. 
Konstiga meningar : "du är en plastikopererad iller som smakar bär"
Vilken skola går du i?: Täby Enskilda Gymnasie
Har du tagit droger?: Nej!

Vad tänder du på?: Humor och charmen ;) 
Hur långt är du beredd att gå på första daten?: JUMP IN BED! Nejdå, beror på vem det är :)
Hur skum är du?: Jag är en solklar 10!
Vilka 5 personer gillar du mest och litar till 100% på?: Mamma, Pappa & Jonas.
Är det rätt att flirta när man har Pojk/Flick-vän?: Nej?
När grät du sist?: Hm, det var nog en vecka sedan då jag blev lite rörd.
Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer?: Tjejer och killar är lika komplicerade ;)
Är du glad?: JA :D
Varför?: Jag är glad när jag mår bra :) 
Vilken sak kan du inte leva utan?: Min säng, iPod och iBook :)
Kärlek eller Lust?: De flesta skulle säga LUST på mig, men jag säger kääärlek <3 
Silver eller guld?: Bådeoch.
Diamanter eller pärlor: Diamant
Soluppgång eller solnedgång?: Solnedgång
Har du någonsin badat naken?: Ja, såklart :)

Sover du med gose djur?: Nej, men räknas Jonas?
Har du några piercings? Tragus 
Vilken färg har dina underkläder just nu?: Rosa och vitt
Vilken låt lyssnar du på just nu?: Jonas och Stefan när dem blir irriterade på ett spel ;p
Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefonnummer?: 6818
Vart vill du åka på din smekmånad?: Maldiverna
Vad är det mest romantiska du vet : Överraskande sms & bubbelbad :D 
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: Ögonen
Favorit sport ?: Innebandy
Vad gör dig glad?: Överraskande & bra sms, vänner och glädje!
Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: Ingen aning. Ingen antar jag?
Bär du kontaktlinser eller glasögon?: Inget utav det, kanske glasögon med fönsterglas :)
Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: Att med tiden så märker man vilka dem riktiga vännerna är.
Har du vunnit något speciellt pris?: Ja :)
Vilka är dina framtidsplaner?: Studenten, resa, jobba?, inflyttning?
Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: Att ha feber, kräksjukan, halsfluss och blöda näsblod samtidigt!
Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: Komedi, men föredrar Action :)
Över telefon eller personer emellan?: Personer emellan, men jag tycker om telefon
Kramar eller pussar?: Kramar absolut!
 
Vilken låt reflekterar du dig med?:  Kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare)
Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till?: Mina nära och kära
Har du några fiender?: Hell yeah. 
Vad är du mest rädd för?: Att det kan vara försent
Skulle du hellre vara rik eller berömd? Rik, tror jag.
Vad är klockan i Albanien just nu?: Klockan är 15:06
Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: Min familj
Har du mött Jultomten? Ja, jag har varit på Nordpolen och träffat renen Komet :D
Om E.T kom och knackade på din dörr, vad skulle du göra? Krama & ta hand om honom (a) 
När var det senast du pratade med personen du tycker mest om? Några sekunder sedan. 
När känner du dig som vackrast? När jag ser i Jonas ögon :) 
Har du några husdjur?: Nej, men vill ha :(
Vad har du för E-Mail adress?: *censur*
När var det sist du var ledsen?: Det var nog någon månad sedan.
Är du alkoholist ?: Nej. 
Väldigt onödig info: Att jag brukar fönstershoppa i matbutiker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0