Tu es ille vir <3

Detta är andra natten utan honom och allt är bara tomt.

Hubert - min fisk som jag köpt.
Den simmar i hans gigantiska akvarium nu och väntar på mig.
Jag saknar min fisk nu faktiskt.
Om det nu händer något så kommer han fortfarande att få vara i akvariumet.
Han kommer att ta hand om Hubert - jag vet det. För att jag litar på honom.


Jag vill inte sova ensam längre.
Varje gång jag får ett sms tror jag att det är från han (jag älskar han av hela mitt hjärta) men mitt hjärta brister varje gång jag inte ser hans namn på skärmen. Ibland skrattar jag, ibland gråter jag. Allting går upp och ner.
Jag ska skriva ett brev och han ska få det hur det än går. Nu har jag chansen och jag tänker ta den.
jag älskar dig - ani ohev otcha - je te volim - förevigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0