Nytt år - nya tag, men inga löften (tack gode gud!)

Den 13 januari så är det tjugonde knut - då jävlar blir det ändring!
Efter all julmat och allt godis & en massa gott man proppat i sig under lovet så behövs en shake-up eller vad man ska säga. Så jag ska inte äta någonting efter 20 på vardagar och inte något på 21 på helger (så bye bye allt fettomat på fyllan). Samt att jag har fått en stegräknare som jag ska ha nu - jag och elin ska ut och promenera nu framöver - och så ska jag försöka få ut jonas också på en promenad när vi är med varandra på en kvart, tjugo minuter.

Alexandra kom hem från USA i lördags och när jag låg i soffan sjuk så sken jag upp. Hennes sms att hon var hemma gjorde verkligen min dag, jag tror fan att jag blev några grader friskare :)
samt att hon fyller år den 21 januari och jag & Ligia har köpt en jättemysig present som jag hoppas hon blir glad över! :D

Dessvärre så lämnar Ligia oss den 17 jan och åker till göteborg där hon ska praktisera i åtta veckor!!! Förstår ni vad länge - kommer sakna henne enormt mycket :( så jag och alexandra ska sova hos henne på tisdagkväll och då hoppas jag på att vi ska göra en hallonpaj. FAN! Det är ju då jag ska börja mitt nyttiga liv. SKIT!

Har snart tittat igenom första säsongen av Desperate Housewives - så nu tänkte jag titta vidare och hämta en frukt att glädja mig med.

Ps. Har tittat på lite utlandsresor till i sommar med Jonas. Fy fan vad jag vill till värmen! Det bara kliar i hela kroppen när jag ser stranden, den goda maten & framförallt SOLEN!

http://www.newsdesk.se/files/08ffa26c93fbfc352245fcd501a2fcec/resources/ResourceHiresImage/thumbnails/grekland_g_eklof_rg_747078_medium.jpg http://www.mangal.se/images/mangal.jpg http://www.newsdesk.se/files/08ffa26c93fbfc352245fcd501a2fcec/resources/ResourceWebImage/thumbnails/thailand_rg_907299_low_large.jpg

Kommentarer
Postat av: Lill-Elin

Vad händer med asien då din mupp?

2009-01-12 @ 19:12:29
URL: http://reistedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0