Håll ditt huvud högt!

Håll ditt huvud högt är det väl man ska göra nu, när drömmen gick i tusentals bitar?
Jag sov 13 timmar i natt. Jag sov med alla kläder på - jag hade inte ens ork att klä av mig.
Han är mitt allt. Vi som höll på att laga mat tillsammans i hans kök och jag hade travat upp gurkskivorna i två högar - en till han och en till mig - men nu ligger dom fortfarande orörda på skärbrädan. Och vi som hade köpt min favoritglass, den är så frusen.

Det var så länge sedan jag kände något så starkt för någon. Han är verkligen
mitt livs största kärlek - han har verkligen visat
på alla sätt och vis hur mycket han älskar mig.
Och visat vad riktig kärlek är. Jag vill inte vara utan honom.
Just nu känns det inte som att jag kan andas.. jag är helt tom inuti.
Och jag som inte ens kan se Desperate Housewives utan honom nu.

Once upon a time I was falling in love 
But now I'm only falling apart
There's nothing I can do
A total eclipse of the heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0