Turen har vänt och jag är så sjukt glad!

Alltså Linas kvällsbok är på något sätt tokrolig och är helt rakt ut naken. Tycker att filmen är lite sorglig men vad ska man annaras ha för tidsfördriv... Tycker så synd om Lina som ska kissa i en kopp. Och Ivar, vad han är söt i sitt krulliga hår. :D

Förutom filmen så har jag köpt en otroligt god och ekologisk müsli från Axa. ;D (och som jag tål!!)
Tanken var ju att jag skulle göra egen müsli men så blev det inte, för att jag orkar inte ta mitt arsle till konsum eller liknande.

Ekologisk Rostad Müsli med Sultanarussin

Turen har vänt TILL MIG - jag har fått jobb. Från och med måndag börjar jag som barnskötare till en 5-årig kille. Min arbetsplats är i Hornstull och nu kanske jag ha möjligthet att flytta in hos min älskade. Jag ska skriva på anställningspapper nu på torsdag och då har jag även mitt besked från polisen som man måste skaffa om man får jobb inom barn och omsorg.
Jag är verkligen överlycklig, äntligen äntligen! Då gjorde det ingenting att jag köpte två linnen från Madde på Gina på rea dessutom?

Kommentarer
Postat av: Veronica

åh, hornstull - jag flyttar dit i vinter :D



long time, no see btw ! ;o

2009-08-25 @ 23:07:05
URL: http://veronicabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0