I may not always love you girl, it's so hard to tell...

Håller på att spana in en ny tatuering som jag ska göra. Så nu är det dags för lotusblomman - äntligen!
Här är några förslag jag hade tänkt mig, inte helt och hållet klara. Men i den stilen i alla fall! ;)



Sen så har vi ett födelsedagsbarn på fredag som är JAG! :DDD hade tänkt äta ute då med några vänner på Vapiano om det blir av. Det är tre stycken som inte har svarat än, så jag får väl fråga dem imorgon. Men även imorgon så får vi reda på resultaten från både muntliga och skritliga nationella och jag är bajsnervös.

På onsdag ska jag faktiskt ha med min lilla kusin i skolan för en rundvisning, helt privat. Haha, okej det där lät lite konstigt men ja ni fattar? (hoppas jag) Så då ska hon få vara med mig i skolan och så ska jag visa henne skolan osv osv.
Nej nu är det dags för att skriva klart uppsatser, wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0