It's you and me since 080527

"The greastest love of all"

Idag är det 6 månader sedan vi blev ett par, Jonas och Jenny. Två individer, med ytliga skillnader men inom oss båda delar vi mycket - en sak är att vi älskar varandra. Den viktigaste biten av alla.

Vi har gått igenom mycket under dessa 6 månader, det är inget vi kan fly i från. Under dessa sex månaderna så har vi haft många kompromisser om allt mellan himmel och jord. Det har varit mycket bråk och tårar men även mycket kärlek!
Jag minns den dagen jag sov hos dig första gången och när jag satt på buss 421an hem så ritade du ett hjärta på bussfönstret och du gav mig en slängkyss - det pirrar i magen när jag tänker på det.

Jag tänker på alla de gånger du sagt hur vacker jag är - att jag aldrig ska tvivla på din kärlek. Jag har aldrig gjort det, att jag har misstrott dig. Du vet hemligheter som ingen annan vet, för att du är värd att veta dem för att jag kan vara ett mysterium ibland och avvisar all hjälp jag blir erbjuden.. Men varje gång jag mått dåligt, varit ledsen eller inte har någon motivation kvar har du alltid varit där. Du har gett mig hopp om att fortsätta att kämpa - för att du och många andra har hjälpt mig att vara stark - och du torkar varenda tår jag förlorat med din värme.

Du är inte bara en pojkvän - du är en av mina bästa vänner, du är en ledstjärna i mitt liv. Du är den andra halvan av mig som jag inte vill leva utan.
Jonas, du har visat mig vad äkta kärlek är. Du har fått mig att lysa upp, du har hjälpt mig så många olika sätt - att det inte finns tillräckligt med tack.

Jag önskar att jag kunde sova med dig varenda natt, för att annars så känner jag mig inte trygg nog. Att känna din närhet varenda gång man somnar är det bästa som finns - även dina snarkningar älskling! Att vakna upp med dig är det bästa som finns för att då på ett abstrakt sätt stannar tiden och jag vill aldrig gå tillbaka till verkligheten. Dina kyssar verkar som plåster i alla stunder - jag klarar mig inte utan dem.

Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen, för att jag kan nog inte beskriva min kärlek till dig i ord. Du är min och det är jag otroligt glad över. Ingenting kan stoppa oss - det är du och jag mot världen!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta älskling. Du är den finaste i världen. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera förfaan

2008-12-02 @ 17:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0