I just wanna feel, real love

Hallå igen! I'm back on track.. I think.

Det har varit mycke nu på sistone och jag skäms över att inte har bloggat. Men vafan, jag tar mig aldrig tid - eller så tillbringar jag mycket tid med min älskling! Jag ska nog ha med mig datorn överallt för nu jävlar ska jag blogga så det bara ryker om det ;)

Julen börjar krypa upp på tapeten och jag blir lite nervös tror jag.
Att stå i en lägenhet, tända levande ljus på vardagsrumsbordet som värmer upp hela tillvaron.
Du och jag står hand i hand. Vi älskar varandra.
Jag vill att tiden ska stanna när vi rör varandra.


http://www.lumesoft.com/images/ChristmasCandlelightss1.jpg

Kommentarer
Postat av: M

Vilken uppryckning av uppdateringen, det är bara 3 dagar sen du skrev sist :)

Tanken fanns ju....

Härligt med kommande advent o jul, mkt ljus o mys...

Älskar dig-ovillkorligt!

2008-11-14 @ 13:19:30
Postat av: LillElin

Hur blev det med bloggandet? ;D

2008-11-14 @ 17:03:40
URL: http://reistedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0