Tisdag kväll & jag fryser.

På torsdag så ska vi till Älvsjömässan där vi ska på SACO:s mässa där vi ska gå igenom över 400 montrar med högskolor. Alltså jag får bara ont i magen när jag tänker på vad jag kommer att göra där - välja min framtid?
Madde känner likadant som mig så hon förstår faktiskt vad jag pratar om - Madde och Elin blir mina kompanjoner på mässan! :)

Vår SYV sa att om man hade beslutsångest (som jag har!) ska man ta varenda katalog som ser intressant ut på mässan och sedan ska man riva ut de yrken som man kanske skulle vilja bli & sedan ska man gå igenom alla utrivna blad och rensa på det man inte vill bli! Alltså grejen är jag kommer aldrig att klara det känner jag...
ÅH - detta är fan lika jobbigt som det var att välja gymnasium.

Nu har jag tankat hem High School musical 1-3 som jag tänkte kolla på nu. Måste ju kunna diskutera med Elin om det imorgon! ;) För övrigt har dagen varit helt ok. Tittat på This is England - riktigt bra tycker jag men den kunde ha varit längre eftersom den inte fick något "riktigt avslut". Men nu tänkte jag lägga mig i sängen. Godnatt älsklingar <3

http://newarklibrary.files.wordpress.com/2008/07/high-school-musical.jpg

Kommentarer
Postat av: Madde

Asså jag kommer ta ALLT jag ser på den där mässan! haha välja gymnasium var ju bit av kaka om man jämför med det här! Aaah!

<3

2008-11-18 @ 23:08:18
URL: http://neonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0