Stuck on you!


För några veckor sedan var jag såhär glad! Jag hade motivation att gå till skolan- att överhuvudtaget att gå upp.
Nu är det väldigt stor skillnad. Jag vill inte ens till skolan och jag när jag får tillfälle så somnar jag alltid. ALLTID! Jag är trött jämt och jag orkar inte plugga. Jag orkar inte vara med någon känns det som.

Igår var jag på Högskolemässan i Älvsjö där jag samlade på mig tusenmiljoners kataloger som jag bar hem på senare. AJ! Så efter mässan blev det några timmars tid till att prioritera och vädera vad man vill göra senare i livet. Plugga eller inte plugga? Plugga i Stockholm eller Lund? Utomlands eller Sverige? Mediabraschen eller ta hand om människor? Så sjukt många frågor att jag blir helt snurrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0