All the mood is gone.

Ja, jag vet. Säg ingenting - jag har redan listat ut det. De glömda inläggen på denna blogg. Jag vet. Förlåt. Kan ni förlåta mig? Jag känner mig dum nu. Fan.

Ta mig härifrån, ta mig till kärlek och dans.
Ge mig styrka att orka dessa dagar till den 18 december,
jag vill inte gå till skolan längre.
Pressen bara ökar och den kväver mig snart - jag får ingen luft.

Snart är det jul som ni alla har märkt, och igår var min älskling på middag hemma hos mig och det är lika mysigt varje gång! Vid middagen blev det även bestämt att min familj + jonas samt våra underbara grannar ska på julbord på Solliden och jag bara längtar tills dess!

Jag längtar till julskyltningen kommer till stockholm, då jag och Jonas ska ut och julhandla i tid för en gångsskull. VI ska köpa pepparkakshus, baka lussebullar i vintermörkret och ge varandra massor av pussar. ;)

Nästa vecka jag du och jag älskling tillbringat 6 månader tillsammans.
Det är helt sjukt faktiskt- att tiden har gått så fort. Att vår kärlek har vuxit något enormt!
Jag älskar dig och jag vill alltid vara din.


Universeum @ Göteborg
Jag, Jonas, Patrik och Camilla tänkte åkte dit någon helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara Jonas?

2008-11-17 @ 19:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0