When life would seem a little less insane

Har ni någon gång tappat bort er själv på vägen i ert liv?
Då ni har vaknat upp en dag och när ni tittar i spegeln så vet ni inte vem ni är längre. Eller när någon säger "Vad har hänt med dig?" och ni inte förstår vad den menar.
Ni vet inte vad ni gör i olika situationer, ni vet inte varför ni känner er förvirrade dygnet runt.
Du har ingen kontroll över ditt liv, ni lever bara.. som en blomma i öknen.
Ni vet ingenting.
Jag vet ingenting.
Ingen vet.


Jag har tappat bort mig själv.
Jag känner inte igen mig längre.
Jag har gjort saker som jag aldrig skulle ha gjort annars.
Jag har aldrig känt mig så hemsk som jag har gjort nu.
Det är något jag söker; men tros aldrig finna det.
They say time heals everything.. but I'm still waiting.


Bilden ?http://www.sushibaren.net/bilder/bild_varmeny-sushi.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Någon som vill bjuda mig på sushi någon dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0