Det är tungt när man en gång har släppt det.

Ingenting är som förut, jag tänker om inget börjat då skulle inget tagit slut.
Jag söker svar fast jag redan vet att det inte finns nån väg ut.
Jag flyr från en värld som bara tar och inte ger, och mina tårar döljs bakom ett ansikte som ler.

Gjort är gjort, du kan inte blunda förgått.
Allt som har hänt, det går inte att sudda bort.
Det kommer alltid att finnas som en skugga förgott, nått att minnas.
Ingenting som kommer att betyda något..(?)



Jaja, jag vet.. Inläggen är dystra och nedstämda. Jag vet.
Jag lovar, det kommer en vacker dag då jag ska sprudla ut i glädje..

Kommentarer
Postat av: free

de blir bättre de lovar jag;)

2008-02-06 @ 11:43:36
Postat av: Linda

vad har hänt ?

2008-02-07 @ 10:57:41
URL: http://rosaregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0