You make my day

image94
Detta är min kära vän LillElin!













Jag vill säga med denna bild att hon betyder för mig
och att hon är min glädjespridare i skolan när dagarna är gråa och trista.
"AIR 5"
You make my day Elin, LillElin, Reistedt <3



Det är lätt att falla dit, där mörkret lägger sig som en skugga över en
Jag har varit där allt för ofta den senaste tiden,
då jag varit nedstämd, förlägen och sårad.
Då undviker jag glädje helt.

Jag har gömt mig i mig själv allt för mycke,
och det oroar andra dag för dag.

I ögonvrån från ingenstans ser jag ett busigt leende,
hör ett hysteriskt skratt.
jag ser någon galopperande emot mig,
det bara lyser i hennes ögon dag som natt.

Det är inte en häst, det är inte en 3åring och det är inte jag själv.
Utan det är Elin, min kära vän.
Elin som lyser upp min dag som natt,
med hela hennes energi.
Hon räddar mig varje dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kunde inte hitta en fulare bild lr? ;)
DU ÄR SÖTAST AV DOM ALLA GUMMIBEAR ;D
I LÖV YOU

2008-04-23 @ 20:36:47
URL: http://reistedt.blogg.se
Postat av: Elin

Du kunde inte hitta en fulare bild lr? ;)
DU ÄR SÖTAST AV DOM ALLA GUMMIBEAR ;D
I LÖV YOU

2008-04-23 @ 20:37:25
URL: http://reistedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0