Every now and then I fall apart, can you save me?

(262 dagar sedan och allt känns som de hände igår.
Jag minns varje andetag, varje skratt och varje tår.
Jag kommer alltid att älska dig, mer än du tror! )


Sen du kom in i mitt liv,
vet jag att allt har en  mening,
år efter år, en dröm som består,
jag önskar att det alltid ska va så.


Förlåt för att jag var så rädd att låta dig komma in i mitt liv, att du skulle rubba min världsbild och sedan bara lämna mig ensam. Förlåt för att jag aldrig lät dig få den plats du ville i mitt liv i början men jag var så rädd att du skulle såra mig, att jag skulle falla för dig allt för mycket. Men jag minns den dagen i slutet av oktober, då marken hade fått en blank frostyta, då mitt i natten du sa "Jag ser en ängel och det är du Jenny" och gav mig ett leende som fick hela världen att stanna...
ÅH, nu fick jag rysningar.


Vad jag bryr mig om nu är att du kommer nära mig,
även om det är försent att älska dig.

Kan någon hjälpa mig att inte känna som jag gör, jag har fan försökt men det går inte.
Jag vet inte hur länge jag kan stå ut med detta längre. FAN!


Vill tacka Elin och Emma för att ni lyser upp tillvaron i skolan.
(kärlek till er!)


Kommentarer
Postat av: Den andra sidan av dig ?

Du är sötast i världen JENNY :D
All kärlek till dig, JennyPenny :)

2008-04-14 @ 19:53:56
URL: http://reistedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0