Aprilsolen

"Du var full och jag var full
I aprilsolen
Du är den sortens flicka jag gillar
För du är tom och jag är tom"

Tog några rader från Håkan Hellströms Minnen av aprilhimlen, som jag tyckte passade in för dagen.
April månad är snart slut och det betyder att jag fyller år snart, HÖG PRIORITET! samt att våren är på väg. Tecken på vår har redan satt sina spår; solsken, glassätande, sol och mys på gräsmattan och solglajorna är framme.

Vårterminen -08 kan jag bara beskriva med ett enda ord STRESS!
Så jag är sjukt glad att solen har börjat lysa över vår skola så att man får lite extra styrka till att orka med dagen och alla allmäna bekymmer som man går och grubblar på. SÅ SKIN SOL, SKIN!

Imorse satt låg jag i min säng, det var väldigt skönt o jag ville inte gå upp överhuvudtaget, och tittade på TV4 Lokala nyheterna då Emma och Elin dyker upp i rutan!
Inslaget var om Robert som dog av DXM, som är en laglig drog!!!!, i mars månad och igår hade dem en manifestation för honom i Åkersberga. Emma höll ett tal inför en folkmassa som hon ska vara väldigt stolt över!
Jag är så oerhört stolt över Emma och Elin! (eller får man säga så?)



Hjälp oss att göra DXM en olaglig drog så att vi kan rädda flera ungdomar från döden!
Skriv på och visa ditt engagemang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0