2 days left then I am sweet 18!!!

Oj herregud, vad dagarna går fort fram. Känns som att tiden bara rusar förbi och att jag inte har någon tidsuppfattning alls...

(två dagar kvar tills jag fyller 18 år, 1 maj det är min dag)

Jag har nu skickat i väg mina två sista arbeten som jag har gjort klart på denna eftermiddag/kväll, just för att inte ha dem mer i "resthögen" på mitt skrivbord.
För att nu känns det verkligen att det börjar bli sommar; solen skiner, man får klä av sig några plagg, glassätandet är på språng, vårkänslor börjar komma fram, sommarplaner börjar diskuteras hej vilt på raster men sist men inte minst ett stort tecken på att våren är här och börjar gå mot sommar- POLLEN ÄR HÄR!!!!!!
Jag fick värsta chocken i helgen när jag var ute på morgonen, vandrades hem från busshållplatsen Norrgården. I soluppgången vackra syn, i allt det vackra så förstördes allt genom att det började klia i ögonen, halsen kliade och min näsa rann det bara snor ur. :( TA MIG HÄRIFRÅN?


"Hon ser tillbaka, men blundar genast
hon känner att utan honom, så är det tungt att leva
saknaden är stor, hon hatar att det tog; slut

men det blev så som alla vännerna trodde
hon försöker leva, men det fattas en bit
Så snabbt ett liv kan gå från vackert till skit"

älskling* det gör fortfarande ont när jag tänker på dig.
när du sa orden i mitt öra och jag hörde hur du log stort.
det trycker över bröstet; varje gång jag tänker på allt du har sagt till mig.
då jag tänker på allt vi byggt upp och som sedan runnit ut i sanden.
det värker varje gång jag ser dig men egentligen gör det ont
för att jag ser dig bara försvinna mer och mer,
det är då jag inser att jag har förlorat greppet om dig..

* älskling = jag kallar det någon jag älskar högst.

Kommentarer
Postat av: Mamz

Grattis vår, nu stora, älskling!!!
Du är värd det bästa, o är den bästa!
Nu kör vi "järnet" i Falun!
Älskar dig ovillkorligt.

2008-05-01 @ 00:08:48
Postat av: alexandra

congrats my darlo!

2008-05-01 @ 20:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0