Jenny är på hugget...

.. det var det Alexandra sa till mig för några minuter sedan!
För att nu sitter jag i min varma säng eller så är det laptopen som gör det varmt i sängen haha! men äntligen så har jag fått reda på mitt liv lite i alla fall. Jag har fixat två veckors skolarbete bara på några dagar och nu för en timme sedan skickade jag i väg min sista inlämningsuppgift, just för stunden :/.
Nu har jag bestämt att jag ska planera mitt pluggande och jag måste börja med allt i tid istället för att, som vanligt, sitta dagen innan och råplugga så att man får ont i ögonen. Men ändå är det rätt skönt att ha en liten tidspress på sig, jag och Alexandra satt och diskuterade det på bussen hem idag, att man på något sätt presterar sitt bästa fullt ut som att t.ex. när sitt högtidstal ska vara klart dagen efter, så sitter man till klockan halv tolv framför datorn och renskriver för fullt. Sen när man trycker alt+s så känner man sig lättad, då är allt klart! Men jag har inte sagt att man ALLTID ska göra så.. *vissel*

Så ikväll har jag gjort en massa saker;

- Lagt in tvätt som har legat på min säng och min stol samt lite överallt i garderoben och i byrån. Som säkert ha legat orörda mer i en vecka...
- Gjort klart och lämnat in de försenade inlämningarna!
- Fixat en "Chilln' "-lista på min ipod - SOM ÄR SÅ BRA!
- Städat upp lite på rummet.
- Tagit ner gammal disk *oups*
- Uppdaterat bloggen TVÅ ggr!


Chilln' -listan;
1. Om du lämnade mig nu - Lars Winnerbäck ft. Miss Li
2. Brighter Day - Weeping Willows
3. Speeding Cars - Imogen Heap
4. Ingenting - Kent
5. Sweet Marie - Timo Räisänen
6. Leave Out All The Rest - Linkin Park
7. Lovers Are Lonely - Timo Räisänen
8. I Will Follow You - Death Cab For Cutie
9. Zombie - Cranberries
10. Hands Held High - Linkin Park
11. Brothers On A Hotel Bed - Death Cab For Cutie
12. Didn't We Almost Have It All - Timo Räisänen
13. Curly Sue - Takida
14. Knockin' On Heaven's Door - Erik Segerstedt
15. I'm Indian - Timo Räisänen
16. Knocknin' On Heaven's Door - Bon Jovi
17. Nothing Else Matters (Accoustic) - Metallica
18. 100 År Från Nu (Blundar) - Martin Stenmarck
19. Only You - Joshua Radin
20. Black Heart - Sparzanza
21. Better Than Me - Hinder
22. 4am Forever - Lostprophets

Godnatt mina nära o kära, lilla Vallentuna, Godnatt Stockholm och Sveriges folk!
PEACE OUT MÄN! (IHK Jessica ;> )

Kommentarer
Postat av: alexandra

yeah, där är chill-listan. checkar lite mer noggrant på bussen hem idag. förbered dej på en ockupation av your precious NANO today! moahaha xD

2007-09-27 @ 11:54:25
Postat av: Jess

IHK haha, ska höra dej uttala det someday!?
Tycker att 3, 13 o 17 låter väldans bra på din Chillin'-lista :p Men resten..?

2007-09-27 @ 16:17:38
URL: http://jessicaeleonore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0