Elak, taskig och ett kallt hjärta.

Rubriken idag beskriver mig i tre ord.

Mr. D, han var den personen som fick le och skratta. Det var hans "God Morgon"-sms som förgyllde mina dagar. Hans närhet gjorde mig varm och jag ville inte att han skulle släppa taget om honom för att jag älskade när jag låg i hans famn och han pussade mig i pannan.
Vi hade samma mål men vi föll båda framför mållinjen.
Jag förstår inte varför det blev som det blev och jag vet inte vad jag gjorde för fel eller vad jag gjorde rätt. Frågetecken blir allt fler när tystnaden blir längre.
Din doft sitter kvar i min dagens outfit som består av mjukisbyxor och mitt sovlinne, din doft sitter även kvar i sängkläderna och kuddarna som vi sov med idag, igår och i förrigår - o alla andra gångerna du sov bredvid.
Och du lämnade ett spår i mitt hjärta, på min hud och idag du fick bli tårarna på mina kinder.. som jag tänker låta rinna och bli sår som aldrig läker.

Hösten kommer krypande och jag känner sakta hur höstvinden letar sig in i varenda litet hål i mina kläder. Jag tar på mig allt flera lager med kläder, men ändå känner jag hur höstvinden blåser igenom mig.

image63
Jag saknar dig redan..



Kommentarer
Postat av: Jess

"tårarna på mina kinder.. som jag tänker låta rinna och bli sår som aldrig läker."
Du, bestäm dej inte för det. Då blir det ju garanterat så...

2007-09-30 @ 21:43:09
URL: http://jessicaeleonore.blogspot.com
Postat av: M

Rubriken stämmer inte alls på dig! Total motsats!
Du är bara dig själv, ändra aldrig på det.
Man kan inte forma sig efter vad andra tycker o tänker.
Du är den bästa, fuck the rest!
Älskar dig för den DU är.

2007-10-01 @ 10:49:24
Postat av: alexandra.

bajs på den person som anser att du är 'elak, taskig och har ett kallt hjärta'. den personen känner inte dej isf- du är det motsatta. du är fucking BÄST! <3

2007-10-01 @ 17:47:54
Postat av: Moa

gumman, han är inte värd någonting från/av dig. är kanske jobbigt nu, men vi finns här för dig. det är han som går miste om den finaste som finns

2007-10-01 @ 19:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0