KENT!

AAAAAH, jag har biljetter till KENT, 17 november! (gladast i stan!)

Jag hade ställt klockan på 08:35 för att kvart i så skulle Alexandra ringa mig för att beställa biljetter till kent. När klockan ringde så trodde jag att det inte var sant, gud vad trött jag var! :D
NU hade vi bekräftat bokningen och nu var det bara att somna om igen .. djupt!

Två timmar senare
Alla biljetter till kent är uppbokade, både 16 & 17 november! :O
AAAAAAAAAH, VI HAR BILJEETTER, DET HAR INTE NI!!! :D



Konserterna med Kent i Stockholm och Göteborg sålde slut på 16 minuter. Efter 45 minuter var alla biljetter till samtliga Sverigekonserter slutsålda. Det kommer att bli extrakonserter i Stockholm, Göteborg och Lund men vi kan ännu inte säga inte vilka datum det blir. Biljettsläpp i semestertider är inte alltid det enklaste.... Det blir en extrakonsert per stad. Givetvis på samma arenor och i samband med de konserter som redan är släppta. Vi kommer att berätta det på måndag. Biljetter till dessa extrakonserter kommer att släppas i tisdag eller onsdag nästa vecka. Men som sagt; all information kommer på måndag.

Kommentarer
Postat av: Jess

Men jag är faktiskt inte avundsjuk ;)

2007-07-28 @ 14:31:53
URL: http://jessicaeleonore.blogspot.com
Postat av: alexandra

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!

2007-07-28 @ 17:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0