Jag saknar dig.

Det gör fortfarande ont, fruktansvärt ont. Jag tänker på honom hela tiden. (säg det inte till någon bara!)
Jag saknar hans värme och jag saknar hans glittrande ögon som såg på en. (som fick en att smälta som choklad i solen) Jag saknar hans läppar, hans blickar, hans energi.
Jag saknar även de vackra orden han sa till mig stup i kvarten.. Jag längtar efter hans röst, hans varma hjärta, hans skratt och leende. Jag saknar ALLT med honom

Jag vill vakna upp imorgon och se att du ligger bredvid mig, du vaknar till. Du kisar sådär sött som du brukar och småler samtidigt. Du kryper dig närmare mig och lägger ditt huvud på min bröstkorg och du viskar "jag älskar dig". Sedan så somnar du om igen, djupt. Du är så vacker när du sover och när du snarkar (eller jag menar andas djupt). Men det kommer inte att hända

image59
Detta är mitt favoritkort på Gustav

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer oxå att sakna lilla Gustav... one of a kind..vi kommer att träffa honom ändå...middag mm
Kramen.

2007-07-24 @ 23:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0