Home sweet home

Jag kom hem från Peace & Love festivalen i söndagseftermiddags. Jag kan inte beskriva känslan som när jag satte mig i bilen och fick släppa allt bagage jag burit på. EN LÄTTNAD!

Jag har haft det superduperkul på festivalen och vi ska definitivt åka dit nästa år (om det nu är bra band!) ;) Orkar inte berätta ALLT som hände där på festivalen men ni ska någon gång få höra allt! ;)
Min mage börjar vänja sig vid mattiderna igen och det är jag glad över. Kroppen börjar återställa sig sakta men säkert!

Tack för en jävligt rolig helg - ingen annan än er kunde gjort det bättre!



PEACE & LOVE 2007

Kommentarer
Postat av: Linda

:D

2007-07-09 @ 12:48:18
URL: http://rosaregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0