Allt har ett slut.. ;/

Tårarna kommer hejdlöst till och från. Det är jobbigt, fruktansvärt jobbigt att det inte är "han och jag" längre. Jag trodde det aldrig skulle vara såhär jobbigt, smärtsamt att skiljas från dig Gustav. Jag trodde att jag skulle kunna klara detta och visa mig själv att jag var stark men just nu är jag svag. Svag och ledsen.
(Jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig .. redan)



Jag kommer alltid att älska dig Gustav, vad som än händer.
Du förblir den bästa.

5/11 2004 - 16/7 2007


 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch vad jobbigt:(
Vet precis hur det känns...

2007-07-17 @ 11:45:30
Postat av: Linda

Älskade älskade Jenny, du vet var jag finns om du behöver prata med någon eller bara vill ha en kram. Finns här för dig <3

2007-07-18 @ 11:04:45
URL: http://rosaregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0