Lista - idétorka

Tio första:
Första bästa kompis: Emma
Första bil:
Första kärlek: J...N
Första husdjur: Bimbo - obs! det var en hane och jag visste inte vad namnet betydde!
Första semester: Grekland
Första jobb: Dunno
Första köpta skiva: Spice Girls, I think
Första riktiga kärlek: Gustav - min nuvarande (A)
Första piercing: Öronen
Första konsert: Markoolio


Nio sista:
Sista ringda telefonsamtal: Gustav
Sista alkoholdrycken: Öl
Sista bilfärd: Övningskörde med pappa
Sista filmen du såg: När lammen tystnar
Sista bubbelbadet: Oj, hundratusen år sedan
Sista spelade cd: Coldplay - X & Y
Sista kyss: Igår, fredags
Sista gången du grät: Idag
Sista måltiden: Kassler i championstuvning med tomat & ost med ris :)


Åtta har du nånsin:
Haft en starcrush? Ja
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Kär o kär men
Varit på tv? YES!
Fått ditt hjärta krossat? Ja, många ggr
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej nej!
Dansat tills du inte orkade stå mer? Ja, det har jag ;P
Busringt till nån? HAHAHA, ja!


Sju saker du har på dig:
1. Acne Jeans
2. Gustavs adidas strumpor
3. Vit t-shirt
4. Bh från Jasper & Conrad
5. Ett guldhalsband med en medaljong
6. Trosor?
7. Svarta örhängen jag fick av Moa :)


Sex saker du gjort idag:
1. Sovit
2. Ätit
3. Borstat tänderna
4. Bloggat
5. Övningkört
6. Pratat i telefon


Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Oförglömliga sms
2. Gustavs tavla
3. Min ipod
4. Min kamera
5. Mobilen


Fyra personer du kan berätta allt för:
Mamma, Alexandra, Ligia & MoaW


Tre val:
Svart eller vit? Vit
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad


Två saker att göra innan du dör.
1. Springa naken i stan
2. Skriva en bok om mitt liv


En sak du ångrar:
1. Jag ångrar ingenting för att om jag inte hade gjort de saker jag ångrar skulle jag inte vara här idag. (:


Kommentarer
Postat av: Moa

naw, detsamma! (om de nu var mig MoaW dvs) (: <3

2007-04-09 @ 20:04:07
Postat av: Jeesssss

HALLÅ DÄR! Du e inge bra på å blogga...

2007-04-15 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0