Freedom..

Nu är det väldigt stressat faktiskt måste jag säga... Det känns som att jag inte kommer att hinna med alla arbeten. men då kommer ju då prioriteringsfaktoren!

Om typ två veckor så ska detta vara klart:
* Bokrapport - Personbeskrivning
* Uppsats om trafficking
* Grafisk kommunikations pärmen
* Fotopärmen
* Bokrapport på engelskan
* Min egen hemsida

Snart är det min födelsedag, WOHO! Om exakt 5 dagar bara faktiskt.. *tihi*


Jag gjorde en sak som jag aldrig skulleha gjort annars! Igår så gick jag upp kvart i tio (för att jag var ledig igår!) för att cykla ner till centrum och köpa ingredienser till kanelbullarna och vaniljrosorna! Jag cyklade med 4 KG MJÖL på ryggen och det var vääääldigt varmt!
Jag, Dennis och Gustav åt nybakta cibattas som jag hade köpt på konsum eller COOP KONSUM som det nu heter. Sen så stog jag och bakade 40 bullar till min födelsedag! Ni som vill komma är välkomna klockan prick två till mitt hus :D
Sedan åkte jag och gymma med Moa i en timme och därefter hade vi innebandyträning + fys i två timmar. SÅ idag .. jag är helt slutkörd fast som tur är "slipper" jag fysen därför att jag ska plugga till en massa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0