Dålig uppdatering!

Knäckt. Hjärtekrossad. Sårad. Ledsen. Besviken. Hjälplös. - dagens känslor



Jag vill inte mer. Jag tänkte för positivt, jag hoppades för mycket .. men allt blev bara fel!
Jag ville vara fin, positiv och jag ville vara hans speciella tjej men det gick inte den kvällen.


Såg igår en stor företagsbil på väg in till stan det stod på bilen "The global tree care", men så åker han med en stor fet peugeot som drar en massa bensin.. Hm.. motsatta budskap?! :p


Påskaftonens musiklista:
Håkan Hellström - Jag var bara inte gjord för dessa dar
Håkan Hellström - Magiskt, men tragiskt
Jahoomha - Hombre
♥ UB40 - Kingston Town
♥ UB40 - My Best Girl
♥ Coldplay - X & Y
♥ Coldplay - Talk
♥ Coldplay - Fix You
♥ South - Paint the silence
♥ Jonathan Rice - So Sweet
♥ Death cab for cutie - A lack of color

JAG HAR FÖRSTÖRT ALLTING!

image41
Gud vad jag älskar den "mannen" ;) - Mannen med G:et
5e maj har vi varit tillsammans i två och ett halvt år. JAG ÄLSKAR DIG!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå förstört allting?
Utan dig hade de inte varit någonting?!

2007-04-07 @ 23:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0