15 dagar kvar till sjutton!

Jaja, jag vet att jag har varit en dålig bloggare. Men jag har inte riktigt tagit mig tid att sätta mig vid datorn och skriva för att antingen har jag varit borta eller så är båda datorerna upptagna.
Men till min räddning så har jag faktiskt skrivit i min dagbok nu på sistonde eller i alla fall veckan som gått.

Gymkortet kom idag i brevlådan och imorgon är det PREMIÄR för mig att bege mig till gymmet med Moa. Jag är jättenervös!!! Tänk om någon tittar på mig när jag håller på där? Åh, vad jobbigt det blev nu! NEJ, NU SKA JAG JENNY BÖRJA PÅ GYM!

Jag måste faktiskt berätta en ganska STORSLAGEN grej som har hänt och det händer inte ofta ska jag säga dig..
JAG HAR KÖPT EN BIKINI! :D .. som passar... och som jag gillar! :)
Den dagen så köpte jag även:
- Två leggings
- Två tunikor, en grå och en svart
- Ett grönt ribbat linne, lite längre..
- En foundation
- Ett puder
- En ögonskuggepensel
Tyckte att jag gjorde en bra shoppingrunda (ibland önskar jag att jag hade hur mycket pengar som helst)!


Ett konstigt uttalande på engelskan idag utav en i min klass:
- Nej, jag hatar verkligen engelska! Jag ska flytta till Kalifornien!!!
Hmmm... Någon som skrattar mer än jag? :)

ÖNSKELISTAN ÄR NU SKICKAD TILL JESSICAS MAIL!!!


I'll always be by your side.. No mather what baby!
I'll follow you through fire and water,
until the end.
<3

Kommentarer
Postat av: M

Bikinin var ursnygg!!!
Härligt att börja "gymma", tur att du har Moa som kan hålla koll på dig :-)

2007-04-18 @ 14:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0