sju timmar

Alexandra är nu hemma. Ligia är hemma och JAG är hemma!
- de tre musketörerna är förenade.


Onsdagen 12/7 så anlände jag och Ligia till Arlanda kl 07:00, efter timmar av väntan får vi ett oväntat sms från Alexandra. HON ÄR PÅ ISLAND!!!!! (klockan var då ca 10)
Hon skulle komma med flygplanet klockan två!
- JAG ORKAR INTE VÄNTA LÄNGRE .. jag åker hem! (den frasen sa jag minst 20 ggr!)

(efter ett antal toalettbesök, och efter att ha retat gallfeber på varandra i fyra timmar då..)

- DÄR ÄR HON!!!!!!!!!!!!!
vi höjde skylten så högt vi kunde över våra huvuden och hon tittade på oss och tappade hakan!
vi sprang fram till henne och kramade om henne, hårt och länge! tårarna var så nära det perfekta nära att rinna ner från min kind.. JAG OCH LIGIA VAR SÅ GLADA!

Picknicken på kvällen blev lyckad som vi hade förväntat oss, och sedan sov jag länge länge länge dagen efter .. :D

Kommentarer
Postat av: Milla

Har du slutat uppdatera nu?! Skriv mer!!!

2006-07-23 @ 12:54:22
URL: http://lillamilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0