radera mig

Försvinn!
Försvinn  ur mitt liv förfan.
jag vill radera dig ur mitt minne,
snabbt och smärtfritt!
Har jag modet som krävs?
Modet som ställer krav
på mig att radera dig,
att glömma dig?
Är allt bortkastad tid,
som jag offrat,
eller är det bara en tid
som du har glömt?
Jag älskade dig,
du var något.
Du är glömd..
från och med ..
NU!


Nu när du är glömd, så är en konstig känsla som framkallar bilder i min hjärna, bilderna skickar signaler ner till hjärtat  som sedan omvandlas till känslor och sedan beskrivs känslorna i ord ut ur min mun. Orden som sprudlar ut är något som du aldrig kommer vilja att förstå. Du är en blind man, med ett rikt liv.
Familj, vänner, ett jobb och en flickvän som älskar dig.
I was a toy. Jag var bara något som skulle ersättas för en stund.
Jag förlitade på dig, men i slutändan blev jag Alltid ledsen och sårad.
Nu behöver jag inte bli ledsen mer eller skrapa upp såren ur hjärtat och gräva djupare och djupare...
du är glömd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0