- måndag

Fel av mig.. nu när det är sommarlov så glömmer jag bort dagarnas datum. Jag trodde det var den 4e juli idag, så att Ligia skulle komma hem. MEN DET VAR JU DEN 3e JULI IDAG!!!!!
så nu måste jag vänta in en DAG TILL .. *suck* *pust*

Nu efter några dagars sol så har jag fått en väldigt fin brun färg.. som jag senare ska jämföra med ligias bruna färg.. *gulp*
på tisdagskväll så ska vi  ha en picknick, bara hon och jag. Det ska bli mysigt och jag verkligen längtar!

Frukt, jag älskar frukt! speciellt hallon, jordgubbar, honungs och -vattenmelon, vindruvor och banan.
Jag har ätit frukt hela helgen, så nu känner jag mig jättenyttig! *stolt*
men avokado, är det en frukt eller en grönsak ?

Ha en bra dag, nu ska jag äta "hånings"melon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0