- 20 mån.

I mitt hjärta finns det en liten, en liten flicka som sitter på en gren och dinglar med benen.
Hon tänkte högt "I mitt hjärta finns det ett rum för Dig, varför lämnade du rummet?"
Hennes röst ekade högt och länge. Hon skrek "varför övergav Du rummet utan ett farväl?"
Hon var ledsen och förtvivlad.
Hon städade rummet flera gånger om dagen, hon satte upp nya gardiner och bytte lakan.
"Nu måste Du komma tillbaka. Jag har gjort allt jag kunnat för att Du ska komma tillbaka .." tänkte hon högt igen.
Efter timmar så låg hon i sängen utav utmattning och en tår smekte hennes kind och gav hennes kudde en våt fläck.
Flickan som satt på grenen funderar fortfarande på varför Han gick och varför Han aldrig kom tillbaka..



Efter en dag på badet med Ligia (jag bad henne att ligga 50 m bort från mig!) så känns de och jag mår mycket bättre igen! Hon har varit så efterlängtad, och nu har vi planerat mycket överraskningar inför den 12e juli!

87378-3 Fotograf: Jenny Fellenius
                                                                                  Bild på: Ligias & Jennys fot (ni ser nog vems som är vems)



                                            kaffe latte
Åh, min kaffe latte smakade väääldigt väldigt gott!

DAGENS HÄNDELSE:

Vill bara säga Grattis till mig och Gustav som har varit tillsammans nu i 20 månader idag, alltså 1 år och 8 månader eller 606 dagar :)
Jag älskar dig mer än något annat, det vet du!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha.. jag vill oxå ta en bild med dej när jag kommer hem! Sådär brun ska jag oxå bli :D

2006-07-07 @ 15:09:59
URL: http://jessicaeleonore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0