Två dagar avklarade!

Två dagar i gymnasiet är avklarade. Jag är LÄTTAD!
Detta har nog varit mina två värsta dagar i hela mitt liv.. tror jag.

Jag har nog aldrig varit så rädd att inte få kompisar, att inte räcka till, att inte bli accepterad som jag är och att inte 'passa' in. Känslorna har varit så upp och ner dom här två första dagarna i gymnasiet.
Efter två dagars slit så kan jag allas namn i klassen. *guldstjärna till mig* och jag vet vart dom flesta bor också .. :)


På sätt och vis så längtar jag LITE tills på måndag, då ska vi bowla med klassen & ha picknick. :p okej, kanske inte sådär JÄTTEKUL men .. bättre än att spela brännboll på en gräsmatta som alexandra ska göra!? :DD
Jag trivs nu tillslut.. till en början trivs jag iallafall. Vi får se hur det blir senare, men jag tror jag inte ska ändra min åsikt om Täby Enskilda Gymnasium!

På söndag ska jag äta middag hos min kusin och det ska bli jätte trevligt faktiskt! Länge sedan man träffade henne .. :(


Kommentarer
Postat av: Lilla Milla

Din kusin?!?! Vem då?

Vad går du för program då?

2006-08-19 @ 00:12:19
URL: http://lillamilla.blogspot.com
Postat av: Jenny

Svar till Milla:
Jag ska äta mat med din syster yster imorrn :)!
Jag går medialinjen faktiskt ;)

2006-08-19 @ 16:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0