öööörebro

Ännu en solig dag, men det är fan för varmt!!!!

Blev idag väckt av två småbarn faktiskt som sprang i lägenheten, i gustavs lägenhet. Det var riktigt länge sedan jag vaknade av småbarnsskrik och när deras fötter dånar som en hel flock elefanter.

Jag har varit världens bästa svärdotter idag. Jag har hjälpt min svärmor att välja soffa plus färg.. och den är så snygg. Eller rent ur sagt DEN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG! Så nu blir jag faktiskt inkallad av min svärmor till att välja en fond-vägg till vardagsrummet. Eftersom min pojkvän inte är så intresserad av inredning, men jag är glad iallafall!

 Juste.. jag har dejt med min kudde nu kl 01:31, så jag måste nog skynda mig!
Jag är i örebro tills på torsdagkväll! Jag ska soooola & bada. tihi

WISH ME LUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0