it's a bad day.

Idag är det en dålig dag för mig! :(
Jag är på dåligt humör idag och anledningen vet jag faktiskt inte varför. Allt är bara pest, pest och bara pest.. Jag började klockan 10 och hade engelska, sedan lunch. Men efter lunchen hade jag håltimme från 11:25 - 15:00 och sedan hade vi "idrott" i tjugo minuter :/ ÅH, VILKEN ROLIG DAG!
Fast under håltimmen köpte jag en väska, även så kallad 'skolväska' men jag tyckte om den iallafall! :) Även fast det kanske inte ser ut som en skolväska så får man iallafall i ett A4-papper och det var huvudsaken sa mamma. :) Resterande tiden av håltimmen satt jag med Emelie, Mathilda och Alexandra på donkens "uteplats" i Täby Centrum. "Detta är verkligen den bästa håltimmen ever"

Imorgon ska jag skicka in en arbetsansökan, och jag hoppas jag får jobbet ;) i veckan kommer även min nya mobil & mitt SL-pluskort!

Snart kommer hösten och jag har ingen höstjacka?!?! Men jag har faktiskt hittat en jävligt fräsch jacka på H&M, och den ska jag ha! där med basta och så har jag även hittat ett par snygga höstskor, ett par stövlar.
Hur fan ska mitt studiebidrag räcka i en hel månad?! :O


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kom även ihåg att du inte kommer få något studeibidrag förns om en månad och 7 dagar...

2006-08-23 @ 18:58:40
URL: http://jessicaeleonore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0