Bowlingdrottningen här! :)

Tredje dagen på gymnasiet.. och nu är jag tveksam :(
Allt känns så oroligt, jag vet att bara har gått tre dagar men ah .. vad ska jag säga? :(

Något som gjorde mig glad idag var att jag vann på bowlingen idag med klassen. Jag spelade med Anna, Sara, Emelie & Elin. Jag vann på 140 poäng och Emelie fick 136 poäng, så det var så nära att hon vann! ;)
Jag fick säkert 7 spares and 2 strikes ;) .. fniss!


Nu har även beställt en ny mobil som jag HOPPAS kommer i slutet av veckan, den är fin tycker jag! ;) Jag hoppas detta blir en bra vecka för mig.. *håller tummarna*


"Livet är egentligen bara en föreställning om att bära, eller brista."


jag saknar dig, jag saknar dig så otroligt mycket.
din hud emot min, dina läppar mot min panna, allt det vackra med dig.
du är fin, din personlighet är speciell och så underbart varm.
jag vill inte vara utan dig, jag vill ha dig vid min sida varenda sekund.
var det tåget som lämnade stationen för tidigt eller
var det jag som kom på att jag älskade dig försent?
jag står på stationen och hoppas att du kommer återvända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0